لوگو و مسکات جدید POCO رونمایی شد

پوکو (POCO) روز گذشته از لوگو و مسکات جدید خود رونمایی کرد. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، هویت بصری جدید پوکو درحال فراهم تحدید بوسیله واحد تجاری این شرکت درون هند است و فعلا به قیافه بین المللی مصرف نمی شود. پوکو افزون پهلو لوگو و مسکات جدید، کمال مطلوب جدید خویشتن را هم اعلام کرد: Made of Mad. 

مسکات جدید پوکو که شبیه ترکیب چند ایموجی به رویت می رسد همچنین اندکی از لوگوی شرکت محسوب می شود. در پشت مشخصه های بصری فراوان لوگو، معانی عمیقی مستور است که می توانید جزئیات آن ها را در اینفوگرافی زیر مطالعه کنید. 

پوکو در سال ۲۰۱۸ به عنوان زیرشاخه ی شیائومی نخست به فعالیت کرد و سراغ تولید گوشی هایی رفت که مشخصات زیاد نواخت داشتند و با نرخ پایین پر حرارت از رقبای بی آرامی رده درون دسترس مشتریان قرار می گرفتند. پوکو در سال گذشته ی میلادی بوسیله برندی افسون شده تغییر شد و حالا جدا از شیائومی فعالیت های تجاری خویشتن را انجام می دهد.

با وجود تأکید پوکو روی مستقل بودن، این شریک همچنان کمی از فرایند تولید محصولات را ازطریق شیائومی اجرا می دهد و قطعات گوشی هایش به قطعات گوشی های شیائومی شباهت دارند. درحال حاضر شماری از گوشی های پوکو، عملا نمونه ری برند شده ی گوشی های شیائومی هستند. 

مطابق آمار مؤسسه ی پژوهشی Counterpoint Research،  پوکو هم حالا ازلحاظ حجم ابتیاع بر بستر آنلاین، سومین گوشی ساز بزرگ در راسته هند محسوب می شود.بیشتر بخوانید:پوستر رسمی ردمی K40 از محضر سه دوربین در این گوشی خبر می دهدپتنت متاخر اپل بوسیله حذف ناچ و حسگرهای فیس آیدی زیر نمایشگر اشاره دارداپل برای ترقی فناوری 6G در حال جذب مهندسان خبره استشایعه: ال جی تأمین بخشی از نمایشگر آیفون تاشو را برعهده خواهد داشتتولید لولا بخاطر گوشی های تاشدنی جدید سامسونگ به زودی شروع می شود