نتایج مسابقه برگزینی مردمی لومیکس سال ۲۰۱۸ برای عکاسی از بود وحش

بهعنوانGHAROOOONSGHAROOOON بخشی از مسابقه ی تفویض بشریت لومیکس Lumix (،)موزه ی تاریخ غریزی فهرستی ۲۵ عددی از بهینه عکس ها را که بیشتر از ۴۵ هزاره رای توسط عکسان حرفه ای و آماتور در سراسر دنیا به مشت آورده اند، به عرضه گذاشته است مانور.

ی انتخاب بشریت لومیکس The (LUMIX People s’Choice Award از) روز دوشنبه پنجم فوریه ۲۰۱۹ ۱۶ (بهمن ۱۳۹۷ آغاز) شد نمایشگاهی. از عکس های انبازی کننده داخل این تمرین در موزه ی تاریخ معاصر بوسیله تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ ۹ (تیر ۱۳۹۸ برگزار) خواهد شد قیمت. بلیط ورودی برای کودکان ۸ پوند، برای بزرگسالان ۱۳ ۵.پوند و بخاطر خانواده ها بین ۲۸ تا ۳۸ پوند خواهد بود مقاله.های مرتبط زیباترین:تصاویر حیات وحش داخل سال ۲۰۱۷ داخل

این مقاله با شاتر همراه باشید تا این فهرست ۲۵ عددی را همراه با توضیحاتی در مورد هر عکس با بی آرامی مرور کنیم Aboveعکاس.آنا: هنلی Anna (Henly انگلستان) این

عکس از درون هلی کوپتر پژمرده شده است این. شجر تنها، در زمینی رهاشده درون حاشیه ی جنگلی استوایی در کاوای Kauai (هاوایی) قرار دارد خطوط. شخم زده ی زمین با زیبایی طبیعیِ شاخه های وحشی و ظالم یک درخت متلاطم تنیده شده است دوربین.

کانن EOS 5D Mark II لنز ای اف ۲۰۰ ۷۰-میلی متری F2 8.L IS USM به کاررفته در ۱۳۰ میلی متری؛ ۱ ۲۵۰۰/لحظه در گشودگی دیافراگم ۲ ۸؛.ایزو ۴۰۰ Ice.and Waterعکاس آودون: لی دال Audun (Lie Dahl ،)نروژ رودخانه

ی یخی براسولبرین Bråsvellbreen (از) یکی از کوهستان های یخی که داخل کنفرانس الجزایر اسوالبارد Svalbard (در) نروژ سرچشمه می گیرد و بوسیله جانب جنوب جاری می شود در. محل پیوستن این رود به دریا، دیواره ی یخی چنان بلند است که تنها آبشارها را می قابلیت دید، درنتیجه، آودون از یک پهباد بخاطر ایجاد چنین چشم انداز خارق العاده ای استفاده کرده است دوربین.

DJI Phantom 4 Pro لنز ۲۴ میلی متری؛ ۱ ۱۲۰/ثانیه در گشودگی دیافراگم ۶ ۳؛.ایزو ۱۰۰ پانوراما. از سه عکس Family.Portraitعکاس کانر: استفانیسون Conner (Stefanison ،)کانادا جغدی

خاکستری به همراه جوجه هایش در بالای شجر صنوبری در کاملوپس Kamloops (کانادا) نشسته اند آن. ها داخل تمام طول مدتی که کانر در بالای درختی ۵۰ فوتی ۱۵ (متری درون) کشش جزئي از جمله آشیانه سازی پنهان شده بود، تنها دو کود بوسیله او نگاه کردند دوربین.

کانن 1D Mark IV لنز کانن ۵۰۰ میلی متری با F4 IS؛ ۱ ۲۰۰/وقت درون F7 1؛.ایزو ۱۲۵۰؛ مونوپاد مانفروتو Manfroto (Curious)Encounterعکاس کریستونبال: سرانو Cristonbal (Serrano ،)اسپانیا مواجهه

ی نزدیک با یک حیوان در پهنای سرزمین های وحشی قطب جنوب پدیده ای کاملا اتفاقی به احصائیه می آید ازاین. رو، کریستونبال از دیدار ناخودآگاه خود با یک فوک خارج جزیره ی کوورویل Cuvervile (در) پیشگام جنوب بوسیله عطش آمده بود این. موجودات کنجکاو از روش های حفاظت شده هستند و تنها درحضور چند اسلوب ی جزئی از شکارچیان زندگی می کنند دوربین.

کانن EOS 5D Mark IV لنز کانن ۱۵ ۸-میلی متری EF F4L Fisheye USM؛ ۱ ۲۵۰/ثانیه در F8؛ ایزو ۱۶۰؛ غلاف و فلاش Seacam Bond.Of Brothersعکاس دیوید: لوید David (Lloyd ،)نیوزلند بریتانیا/این

دو شیر کبیر که احتمالا برادر هستند، پس از ملاقات با یکدیگر و پیش از باثبات گرفتن، به مدت ۳۰ لحظه صورت خود را بوسیله هم مالیدند بیشتر. مردم هرگز شاهد این طور صحنه ای نخواهند بود و دیوید مفتخر به تجربه و ثبت چنین لمحه ای شد دوربین.

نیکونD800E لنز ۴۰۰ میلی متری با F2 8؛.۱ ۵۰۰/وقت تو F4 8؛.ایزو ۵۰۰ Clam.Close upعکاس-دیوید: باریو David (Barrio ،)اسپانیا این

عکس ماکرو از یک صدف رنگین کمانی در دریای قرمز جنوبی واقع داخل مارسا بصیرت Marsa (Alam تو) سمج گرفته شده است ساختمانی. ی این صدف ها تو میان مرجان ها است، جایی که در آن آشیانه می سازند و رشد می کنند مدتی. کشش کشید تا دیوید به صدف نزدیک شود، او می ترسید صدف حرکاتش را حس کرده باشد و بسته شود دوربین.

نیکون D7100 لنز- ۱۰۵ میلی متری لنز  Saga با دیوپتر ۱۰؛ ۱ ۱۸۰/حین در F27؛ ایزو ۲۰۰؛ غلاف ایزوتا Isotta (؛)۲ عدد استروب Painted.Waterfallعکاس ادواردو: بلانکو Eduardo (Blanco ،)مندیزابال Mendizabal (،)اسپانیا زمانی

که خور از حفره ای داخل صخره به پای آبشار لافورادادا La (Foradada در) کاتالونیای اسپانیا بتابد، استخر شنا ترتیب از نور ایجاد می کند گویی. پرتوهای پرتو روی آبشار نقاشی کرده و تصویری این این طور جادویی خلق شده است دوربین.

کانن 5D Mark III لنز ۱۰۵ ۲۴-میلی متری با F4؛ ۳۰ نفس در F9؛ فیلتر خاکستری خنثی؛ سه پایه Ambushفدریکو.ورونسی Federico (Veronesi ،)کنیا درون

صبحی گرم در چشمه های چیتاکی Chitake (،)واقع تو پارک ملی مانا پول Mana (Pool که) تو زیمبابوه قرار دارد، فدریکو شیر ماده ی پیری را تماشا می کرد که از ساحل رودخانه به سمت پایین می آمد او. در کمین بود تا به هر حیوانی که نزدیک بستر رود می شود، حمله بطی ء دوربین.

نیکون D810 لنز ۴۰۰ میلی متری با F2 8؛.۱ ۱۰۰۰/ثانیه تو F5 (1e (-v؛/ایزو ۱۴۰ Teenagerعکاس.فرانکو: بانفی Franco (Banfi ،)سوییس فرانکو

سرود داشت به تو دومینیکا Dominica (در) دریای کارائیب شیرجه بزند که این وال نر را درکنار وال ماده دید متاسفانه. صغیر ی وال ماده مدام مزاحم می شد و وال نر چابک، پیوسته از صغیر ی وال ماده دوری می کرد دوربین.

کانن 1DX Mark II لنز ۱۵ ۸-میلی متری با F4؛ ۱ ۱۰۰/ثانیه داخل F16؛ پوسته Seacam Resting.mountain Gorillaعکاس دیوید: لوید David (Lloyd صغیر)

گوریل به مادرش چسبیده حیات که چشمان کنجاوش به دیوید افتاد او. در حال پیاده روی در بویندی جنوبی South (Bwindi اوگاندا) بود که این خانواده را رویت و به عقب آن ها بوسیله راه افتاد و نهایتا وقتی که آن ها در حیاط ی کوچکی توقف کرده و شروع به استراحت و تیمار کردن یکدیگر کردند، این تصویر را ثبت کرد Fox.Meets Foxعکاس متیو: ماران Matthew (Maran ،)بریتانیا متیو

بسیار از یک سال از روباه ها در مباشرت منزلش تو شمال لندن عکاسی کرده بود و همیشه رویای ثبت چنین هنر خیابانی street (art را ) داشت پس. از ساعت های بی احصائیه و تقلا های نا موفق، مزد پشتکارش را گرفت دوربین.

کانن EOS 5D Mark III لنز ۲۰۰ ۷۰-میلی متری با F2 8.IS II USM؛ ۱ ۵۰۰/حین در F4؛ ایزو ۸۰۰ Shyعکاس.پدرو: کاریلو Pedro (Carrillo ،)اسپانیا نقوش

محسور کننده ی این شقایق نعمان با ترتیب با یک دلقک ماهی کلارکی Clarkii (داخل) حزن آمیخته شده است این. نگار درون بغاز ی لمبه Lembeh (،)سولاویس Sulawesi (،)اندونزی واقع شده است از. این شقایق بوسیله عنوان مهاد نوزاد یاد می شود، به این خاطر که اغلب اوقات به نشانی خانه ای موقتی برای دلقک ماهی های نوجوان مورد استفاده قرار می گیرد تا زمانی که میزبان مناسب تری برای دوران بزرگ سالی بیابند دوربین.

نیکون D4 لنز ۷۰ ۱۸۰-میلی  متری Nikkor با F4 5.5 – 6.D ED AF Micro در ۷۸  میلی متری؛ ۱ ۲۵۰/ثانیه در F16؛ ایزو  ۱۰۰؛ پوسته Seacam؛ دو مغز فلاش Seacam Seaflash 150TTL The.Extractionعکاس کونستانتین: شاتنوف Konstantin (Shatenev ،) روسیه هر

زمستان قرن ها عقاب بحری از روسیه به سمت سواحل نسبتا بدون یخ شمال خاوری هوکایدو Hpkkaido (تو) ژاپن کوچ می کنند آن. ها در آب های منجمد شکار کرده و جهاز های ماهی گیری را برای یافتن جانوران دورانداخته شده تعقیب می کنند کونستانتین. عکس خود را از درون یک قایق و زمانی که شاهین ها ماهی مرده ای از روی خنک چنگ زد، ثبت کرد دوربین.

کانن 1DX لنز EF300 با F4 IS USM؛ ۱ ۱۲۵۰/ثانیه در F13؛ ایزو ۸۰۰ Otherworldlyعکاس.فرانکو: بانفی Franco (Banfi ،)سوییس گروهی

از خوان ماهی ها که بیرون ساحل ایسلا اسپیریتو سانتو Isla (Espiritu Santo در) باجا کالیفرنیا Baja (California ،)مکزیک تو زیر نور ماه داخل حال تغذیه کردن از پلانکتون ها هستند فرانکو. از چراغ های پایین تر قایق خود مصرف کرده و با یکی نوردهی تمام long (exposure ،)این عکس خارق العاده را ثبت کرده است دوربین.

کانن 5DS لنز ۱۵ ۸-میلی متری با ۱ ۴/دم تو F11 ایزو. 160 غلاف: ایزوتا Isotta (دو):  عدد استروب The. Orphaned Beaverعکاس سوزی: ازترهاس Suzi (Eszterhas ،)آمریکا یک

سگ آبی سیرت آمریکا که یتیم شده، داخل دستان یک مراقب و حامی تو مرکز مراقبت حیوانات Sarvey Wildlife در ارلینگتون Arlington (واشنگتن) خوشبختانه. او با یک سگ آبی ماده جفت شد که نقش والده را نیز برای او ایفا کرد و سپس با هم به فطرت بازگشتند دوربین.

کانن 1DX لنز ۷۰ ۲۴-میلی متری با گشودگی دیافراگم ۲ ۸.۱: ۲۰۰/ثانیه در F3 5.ایزو: ۱۶۰۰ Red.Silver, and Blackعکاس تین: مان لی Tin (Man Lee ،)آمریکا تین

بی شمار خوش شانس وجود که لانه ی روباهی را در ایالت واشنگتن آمریکای شمالی پیدا کرد که خانه ی سه روباره به طعم جزیی های قرمز، مشکی و نقره ای بود پس. از روزها خواهش برای یک عریضی و شرایط خوب، پایان او با این طور عریضی ی احساسی و تاثیرگذاری، مزد خود را گرفت دوربین.

کانن1DX Mark II لنز ۶۰۰ میلی متری با F4 مبدل: تله ۱ ۴.برابر؛ ۱ ۱۶۰۰/حین با F11 ؛­ایزو ۲۰۰۰ Sound.Asleepعکاس تونی: وو Toni (Wu ،)آمریکا این

نهنگ کوهان دار بالغ تعادل خویشتن را در وسط آب حفظ کردن کرده و بوسیله نظر می رسد که خوابیده است عکس. درون واوا وو Vava (u ” واقع) در جمهوری تونگا Tonga (پژمرده) شده است قضیه. حباب ها که درون بالای ضابطه این سبع شایان رویت است، از دو حفره ی بالای سر نهنگ می آیند و حاکی از وضعیت در حال استراحت سبع است دوربین.

کانن5D Mark III لنز ۱۵ میلی متری با F2 8.Fisheye؛ ۱ ۲۰۰/ثانیه در F10؛ غلاف Zillion؛ پورت گنبدی Pro One-Three.Kingsعکاس ویم: کن دن هیور Wim (Can Den Heever ،)آفریقای جنوبی درون

همان زمان که خورشید درون حال طلوع کردن بود، ویم خویشتن را به این پادشاه پنگوئن ها رساند آن. ها وسط عملیات جفت گیری غافل گیر شده بودند دو. نر همواره دور پنگوئن ماده می چرخیدند و از پاهای خویشتن برای دور کردن رقیب مصرف می کردند دوربین.

نیکون D810 لنز ۲۴ ۷۰-میلی متری با F2 8.در ۴۰ میلی متری؛ ۱ ۲۵۰/لحظه تو F11؛ فلاش نیکون SB910 All.That Remainsعکاس فبل: جونز Phil (Jones ،)انگلستان یک

گاو ماهی نر یک هفته قبل از سفر فیل به جزیره ی لیون Lion (تو) جزایر فالکلند Falkland (خود) را تا ساحل کشانده بود به. رغم وزن ی بزرگش، ماسه های روان تمام نعش ی او را پوشانده حیات و کرکس ها و لاشخورهایی مانند کاراکارای خط دار striated (Caracara شروع) به پرسه زدن گرداگرد آن کرده بودند دوربین.

کانن 1Dx Mark I لنز کانن با F2 8.Fisheye؛ ۱ ۱۲۵۰/لحظه در F16؛ ایزو ۱۶۰۰؛ گوریلاپاد Joby؛ شاتر کنترل از اسلوب دور Hanhel Glidingعکاس.کریستین: ویزل Christian (Vizl ،)مکزیک کریستین

با موقعیت دید تمام عیار و نور خورشید فوق العاده ای که می تابید، این پرتره را از یک کوسه ی پرستار تو حال شنا کردن گرفت معمولا. این کوسه ها در کف غرق کردن داخل حال استراحت هستند، به همین تامل دیدنشان درون حال شنا کردن متعدد نادر است موقعیت. این عکس حاشیه نویسی ی خلیج بیمینی Bimini (داخل) باهاماس است دوربین.

کانن 5D Mark II لنز ۳۵ ۱۶-میلی متری با F2 8؛.۱ ۲۰۰/ثانیه در F9؛ ایزو ۲۰۰؛ غلاف آکواتیکا Aquatica (A).A Polar Bear’s Struggleعکاس: جاستین هافمن (Justin Hofman)، آمریکا

تمام بدن جاستین از انتظار بخاطر نظر این خرس قطبی گرسنه که بوسیله آرامی داخل حال کش وقوس دادن به بدن خویشتن بود، درد پژمرده بود. با نازک شدن و جابجایی خنک ها، خرس قادر بوسیله یافتن غذا نیست. عکس در کمپ شکارچیان در منطقه ی قطبی کانادا گرفته شده است.

دوربین سونی a7R II لنز سونی ۴۰۰-۱۰۰ میلی متری با EF F4.5 – 5.6 GM OSS؛ ۱/۲۰۰ نفس در F10؛ ایزو ۸۰۰.Unique Billعکاس: راب بلانکن (Rob Blanken)، هلند

ابلق نوک خنجری، نوکی ظریف و منحصر به بی مانند دارد که مانند داس تاب می خورد و آب شور کم عمق را وارسی می کند. این پرتره ی خارق العاده از یک مخفیگاه در منطقه ی شمالی فریسلند (Friesland) در هلند خمود شده است.

دوربین نیکون D500 لنز نیکور  ۵۰۰-۲۰۰ میلی متری با F1:5.6 E ED AF-S S در ۲۵۰ میلی متری؛/۱ ۲۰۰ لمحه در F6؛ ایزو.۸۰۰ One, Toy Three: Dogsعکاس بنس (میت Bence)Mate ،

مجارستان درحالی که سگ های وحشی آفریقایی قاتلانی بی رحم هستند، توله های آن ها به شدت بامزه بوده و کامل روز داخل حال بازی کردن. هستند این عکس را بنس در (امکوزه) Mkuze آفریقای جنوبی از این برادران گرفته. است هر چهارتای این توله ها تو تلاش برای بازی با ‍پای یک (ایمپالا نوعی) آهو بودند و در حال کشیدن و جابجایی آن به سه گانه جهت مختلف.

بودند دوربین کانن-EOS 1DX Mark II لنز-۴۰۰ ۲۰۰میلی (متری اندازه لنزی ۳۵ میلی: متری.۱۹۷-۲.۳۹۴ ۳ میلی)متر ؛/۱ ۱۸۰۰ نفس در.F4 0؛ ایزو.۴۰۰۰ Under The: Snowعکاس آودرن (مورل Audrey)Morel ُ

فرانسه این سنجاب بدون هیچ ترسی از طوفان مستقیم برف، بوسیله نظر آودرن آمده. است آودرن مشغول عکاسی از پرندگان تو روستای کوچک (جورا) Jura در لس (فورگس Les) Fourgs واقع در فرانسه. بود او درحالی که مادون خاصیت ایستادگی و تلاش سنجاب قرار گرفته بود، این جانور را سوژه ی عکاسی خود.

کرد دوربین نیکون D7200 لنزی ۳۰۰ میلی متری نیکون با F4؛/۱ ۱۶۰۰ ثانیه در F4؛ ایزو.A ۵۰۰’A Bat: s Wakeعکاس آنتونیو (لیوا سانچز Antonio)Leiva Sanchez

، اسپانیا پس ماه ها تفحص میدانی درون یک کلونی شبکور های گوش بزرگ (تو) ساکس (Sucs) لیدا Lleida واقع در اسپانیا، آنتونیو موفق بوسیله گرفتن این عکس از خفاشی درون حال. پرواز شد او از تکنیک عکاسی با سرعت بالا همراه فلاشی اختلاط شده با پرتو متوالی، برای برملا کردن محیط استفاده.

کرده است دوربین کانن7D Mark II لنز-تامرون ۱۸ ۲۷۰ میلی متری.با-F3.5 6/3؛ ۱ ۱۳ ثانیه درون F10؛ ایزو ۲۰۰؛ دیواره ی والا قرمز؛ فلاش متز-58 AF 1؛ کابل-فلاش.

E TTL نظر شما در رابطه با این کلکسیون عکس چیست؟ نظرات خویشتن را با ما در.میان بگذارید:بیشتر بخوانید خطر انقراض براثر ویروس کرونا در کمین کپی های بزرگدر دنیای عکاسی ۶ مدل عکاس وجود دارد؛ شما کدام نمونه هستید؟نامزدهای بهترین عکس خبری سال ۲۰۲۰شکارچیان غیرقانونی دو زرافه سفید نادر را درون کنیا کشتنداستفاده از تکمه فوکوس پشتی در دوربین های حرفه ای تکنیکی قدیمی